4 dobré faktory rizikového venku na slunci!

Není žádný důvod, aby se zabránilo slunce v létě. Tak dlouho, jak si zajistit vaši pokožku a oči proti UV záření, stejně jako zabránit, aby se přístřešek, sluníčko a to být zdravý pro nás v mnoha ohledech. Dostanete až D-vitaminnivået – „sluneční vitamin“
To není bez důvodu, že vitamin D má skutečně přezdívku „sluneční vitamin„. Denní slunce na kůži, stimuluje zejména v těle vlastní výrobu vitaminu D. „Solvitaminet“ zvyšuje příjem vápníku a také udržuje kosti i zuby zdravé, stejně jako pevné látky. Můžete také získat vitamin D tím, že jíst tučné ryby jako je losos, stejně jako v některých mléčných výrobků.

Všechny Volného Oběhu zboží z VNP se skládá z vitaminu D a také omega-3. Pokud budete mít 3 kapsle každý den, * jste získali 7,5 mikrogramů D-vitamin spolu s potraviny, které budete konzumovat. Ve stejné době, jistě vám v zdravé a vyvážené omega-3 mastných kyselin. S cílem poskytnout co největší možné nabídnout všem, máme tři položky v Volný Tok-series; Omega-3, Flex, stejně jako Plus.

Krásné, zlaté sommerhud něco udělat s selvfølelsen pro většinu z nás. Jsme opravdu cítit lépe, stejně jako zdravější, když jsme byly venku a mám nějaké barvy na tělo. Ale příliš mnoho slunce expozice může být nebezpečné, pokud není bezpečné.

Jsme opravdu cítit zdravější a s trochou opálení na tělo

Ale neustále využívat opalovací krém s vhodným slunečním zářením ochranným faktorem spolu. Stejně jako nezapomeňte, že se doporučuje zůstat ve stínu v poledne, když paprsky jít na jejich největší.

Jsme šťastnější, na slunci
Jsme tak spokojeni, když sluneční světlo vyzařující znovu“ naladit Alf pr ¿ ysen. To může většinu zápasu. Mnozí z nás pocit, že slunce aids oba náladu a energii. To je mnohem jednodušší se dostat z postele v časných ranních hodinách, spolu s být aktivní a sociální. To má, podle studie vysvětlení!

Slunce nám poskytuje pocit radosti, vzhledem k tomu, že paprsky slunce uvolňuje endorfiny v našem těle. Světlo zvyšuje přirozené chemické látky v paměti, že z nás dělá spokojený, inspirovat a také energický, ve stejnou dobu, jako jsme kopl zpět.

  • Největší bod je získat co nejvíce světla ve dne a během noci. Při nabíjení se na produkci melatoninu, což je mørkehormonet, která řídí tělesné hodiny.
  • To není jen, že jsme jako paprsky trochu víc, když sluneční světlo svítí.
  • Ve slunné letní sezóně, můžeme si vybrat, a také sbírat obě zeleniny a také plody, které se dobře pro tělo, například, C-vitaminrike jahoda, černý rybíz, rajčata, stejně jako špenát.

Konzumovat solmat a zadejte C-vitamíny

Vitamin C nemůže být vytvořen v lidském těle, stejně jako by proto měl být užíván s jídlem a nápoji. C-vitaminets hlavní funkcí v těle je pracovat jako koenzym (pomocné látky) v těle produkci kolagenu, a tak přidat k typické tvorbě kolagenu. Kolagen je protein, který se mimo jiné nacházejí v pojivové tkáně těla, krevní cévy, chrupavky i kosti.

Vitamin C chrání buňky před oxidačním stresu a úzkosti, přispívá k normalfunksjon imunitní ochranu, stejně jako nezbytné pro udržení energetické hladiny. Kromě toho, že přispívá vitamin C k absorpci v těle železa.

Vitamin D pomáhá tělu pravidelný příjem vápníku, udržování pravidelné zuby a pravidelné kosterní systém. Vitamin C přispívá k normální vlasy, jakož i ke snížení únavy a vyčerpání. I když člověk opholder sig ve stínu v létě, rozvíjet tělo pravidelně D-vitamin. Paprsky slunečního světla se odráží, konkrétně, jak v písku, těžké a čepel nad beton. Proto může slunce někdy dostat, když jsi sidder v barvě. Pokud používáte tøj nebo solcreme, pro které undgå do solskoldet, bude jistě stále mají schopnost tilstrækkeligt s vitaminem D, jako paprsky slunečního světla neustále mount cokoliv af kůži. Mnoho danskere dostat do skutečně tilstrækkelig vitamin D, když zůstanou v denní opholder sig udendørs a solbeskytter sig v časovače ve středu den. Tělo opravdu vytvořit dostatek vitamínu D, takže jeden je ude 10-20 minut denně 3 chůze o ugen.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.